Arg!!

Åhh, jag blir så trött på när människor får en att göra saker genom att ge en skuldkänslor! Jag klarar inte av det, typ panik-känsla! Jag hatar när man inte kan säga nej till någonting för att man får skuldkänslor över att någon annan ska behöva göra det, när de egentligen har lättare att göra det. Jag behöver göra annat just nu, men jag får väl bara ta och göra det jag blir bedd att göra. Men det värsta är nästan när de ger en skuldkänslor och när man säger okej så låtsas de som att absolut ingenting har hänt och är hur glada som helst. De visste redan från början att att ge en skuldkänslor skulle funka för att få en att göra som de ville! Gaaaah, panik, panik, panik! Och så lämnar de en med en sån där bubblande arghets känsla.
Förlåt, får bara lite panik på det! Men nu har jag släppt ut det, nu är jag normal igen, eller normal kommer jag ju aldrig att vara, men nu är jag jag igen då, haha.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!