1 december och snön syns inte till...

Idag är det första december! Igår hade jag julkänslor för fullt, jag längtar verkligen jättemycket till jul! Då kommer jag och min familj att åka till London och mina kusiner. Det hade ju varit underbart med julafton och Tommie, fast jag tror att det här kommer bli en höjdare det med! Men det finns en sak som saknas, som skulle lysa upp alla mörka dagar...snö! Gud vad jag längtar tills snön kommer. Då kan man börja få ännu mer julkänslor ju.
.
När snön kommer så ska jag kolla om det går att tolka Tommie. Jag tror inte att det kommer vara något problem att tolka honom för han är ganska så orädd av sig, om man tänker på hur bra det gick när jag provade att tömköra honom. Om det går bra så ska jag och mamma vara med på honom på tolk-tävlingen som vi har varje vinter. Hoppas bara att han är snäll att tolka.
Att åka skidor på vintern är ju också ganska najs, men att åka skidor bakom hästen, att tolka, det är nog det bästa! (Även om jag är sämst och bara ramlar, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!