Zzzzzzzzz...


Min lilla plutt, älskar ju dig!! Varför ska allt bli så komplicerat,varför
ska man växa?! Du är något av det bästa som hänt mig! <3


Just nu känner jag mig riktigt trött. Jag tänkte bara kolla upp en buss som jag ska ta till skolan imorrn och sen stupa i säng. Man just nu känner jag mig riktigt ridsugen. Konstigt... Jaja, jag skulle vilja vara på en ridvolt med belysning, eller i ett ridhus. Jag vill rida en häst som hoppar allt, kan vara Diesel om han är på bra humör, och jag  vill hoppa högt! Hmm, konstigt att få den känslan just nu. Nu längtar jag i alla fall till min nya MacBookPro som jag får imorrn.

Godnatt "alla" ni som läser det här, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!