What are words if you really don´t mean them when you say them

Jag får DAMP (!!!!!) på riktigt!!!!! JAg kan typ inte lägga in bilder i min blogg längre!! AAARRRRRRGGGGGGGHHHHHHH! Dumma BLOGG.SE!!!! Det där verktygsfältsgrejen som brukar vara mellan rubriken och texten när man skriver inlägget är borta, bara puts väck försvunnet. Jaja, min dag i alla fall, och igår. Igår så fyllde min pappa år, så på kvällen var jag hemma och firade honom. Vi åt wok och sen åt vi mocka-rutor till efterrätt, mums var det. Av mig så fick han ett presentkort på XXL, den med jakt och sånna saker. Han blev glad tror jag. Idag så var dagen lite seg. Vi hade 2, 5 timmars matte som sista lektion och jag trodde att jag skulle dö! Men sen åkte jag till stallet och red Tommie. Han var gosig som vanligt. Vi red med Sofia och Fille. Jag upptäckte att Tommie har lite svårt för att fatta höger galopp, men såfort jag märkte det så började jag träna mer på det. Vi klarade av det 2 gånger idag, av typ 30 tusen försök, haha. Sen smorde jag, åkte hem, åt spagetti och köttfärssås och har precis gjort lite läxor. Nu ska jag gå och sova så att jag kommer i säng i vettig tid. Godnatt och förlåt mig för att jag lyckats få min blogg att cpa, men jag ska försöka fixa det. Sorry Anna, du fick inte dina bilder idag, sadface. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!