Touching the ground by two wheels



Nu ska jag snart ta min cykel och cykla till Ann för att hämta min necessär och min borste som jag glömt hemma hos henne. Det kan vara bra att ha deo och tandborsten imorrn när man gör sig i ordning till första dagen i gymnasiet. Jag hoppas att jag hamnar i en bra klass med bra människor. En person känner jag ju i alla fall och hon är en bra människa, haha. Emma, såklart! Men men, mer om mina förväntningar inför morgondagen i ett senare inlägg, nu måste jag kila.

Tjing så länge!


Kommentarer
Postat av: johanna

var gärna med på fototävlingen på min blogg! :)

2011-08-17 @ 21:31:18
URL: http://johannahellbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!