The last day


En fin bild på en av mina sommarsysslor, att vara på Åland!
Idag är min sista lediga dag på sommarlovet, imorrn börjar jag i Täby Enskilda Gymnasium. Men jag ska ta tillvara på den här dan så gott det går. Jag planerar att åka till stallet och rida. Jag vet inte vem eller hur, men det blir nog kul. Sen ska jag typ städa, haha, och pyssla. Jag tror att jag har hamnat i något slags pysselkoma eller nått...

Ska se om jag kan ta någon fin bild i stallet idag, så ni får se Tommie och Fille. Men så kom jag på att jag typ knappt har något batteri i min kamera. Men jag får väl se om jag hinner ta någon bild innan den laddas ur.

Nu ska jag i alla fall gå och äta frukost så att jag inte missar bussen.

Tjing så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!