Starting off a brand new day in a very good way...

Nu har jag ganska nyligen gått upp. Bestämde mig för att ta en sista vilodag idag, innan allt kör igång. Sov länge och åt en jättegod frukost. Min frukost bestod av rostat bröd med nutella på och passionfrukts-juice, mumma! Nu ska jag gå och klä på mig, har legat och pysslat lite med datorn ett tag nu, och sen ska jag sätta mig och pyssla lite. Eller kanske börja med att städa mitt rum, vi får se.
Vet fortfarande inte hur man laddar upp bilder, men det ska jag ta reda på ikväll. Men jag skriver i alla fall, och det är ju bra, eller hur?
Ha en mysig lördag, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!