Stallet

Bild på mig och min lilla älskling, som är tagen av en gammal klasskompis, den sitter nu uppsatt ovanför mitt skrivbord.

NU ska jag snart åka till stallet, jag kan tyvärr inte rida Diesel, för han ska antagligen gå lektion. Men jag ska rida Fille eller Tommie, vi får se när jag kommer dit. Nu måste jag nog snart gå ut till bussen, precis som i morse, haha. Men ni blir inte av med mig så lätt, ja skriver mer när jag kommer hem från stallet. Vem vet, jag kanske till och med hinner knäppa några bilder där...
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Vilken fin bild på dig och Diesel:)

2011-08-25 @ 19:59:59
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!