One idée can make a huge difference for the world...

Här har ni nät-tuben...


...och här ser ni alla mina smyckes-saker!

Smart idée va? Jag tycker det i alla fall. I vanliga fall, så är den tuben proppad med massa gossedjur, men nu när jag städade ut ur mitt rum så har jag flyttat på dem och lagt undan några.

I övrigt så har den här dagen varit bra, det är roligt med alla nya människor. Hoppas att några av dem blir riktigt bra vänner, eller alla, haha. Men det enda jobbiga idag var att när vi skulle ha genomgång av Google Apps på datorn så krascha internet. Det blev typ överbelastat, så alla blev utkastade från det hela tiden. Irriterande x 1000! Men lunchen var god precis som i fredags. Jaa, nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag ska försöka få tag på Ann i alla fall. Så Ann om du ser det här, ring mig!! Om vi inte redan har pratat då, såklart.

Ha det bra och godnattinatti!

Juste, ni får gärna säga vad ni vill läsa om så att det blir lättare att komma på vad jag ska skriva om. Just nu gör vi ju inte så mycket i skolan och det är torka på mina fritidsintressen, så tipsa gärna! Så hoppas jag att ni läser något som ni tycker är intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!