Mmm, M&M...


1 KILO!!

Mmm, så goda...

Min och Ann's smoothies från igår

Finns det någon mer än jag som bara ÄLSKAR M&M godisarna?
De är så himla goda! Men det ska vara de som har en jordnöt i sig, annars är det inte en riktig M&M tycker jag, haha.

Jag kom hem ifrån stallet för kanske 3 timmar sen, då åt jag lunch och sen plockade jag ut&in i diskmaskinen. JUst nu sitter jag och äter upp mina sista M&M's från påsen jag köpte på Viking Line. 1 kilo för ENDAST 100 kr! Det är väldigt billigt för att vara exklusiva M&M. Sen dricker jag också flädersaft. Men lyssna noga nu, för det är inte vanlig saft. Nej, jag har använt mig av ett extraordinärt recept skapat av ingen annan än Yvonne Thomson. Det är först och främst oblandad saft, fast istället för vanligt vatten så använder man bubbelvatten att späda ut den med. Det blir mer som läsk, fast nyttigare.

När jag kom till stallet så skulle Cicci och Sofia rida ut på Tommie och Fille, men då var Ulrika snabb nog att sno mig som ryttare till sin Dora. Så jag red ut med Cicci och Sofia, fast på Dora. Hon är en stor häst, som jag inte riktigt vet hur gammal hon är, men det ska jag ta reda på åt er. Hon var i alla fall jättefin att rida. Fast när vi red förbi gräsrakan, där hennes sommarhage är, så blev hon lite missnöjd att hon inte fick gå till den. Hon var i alla fall väldigt mjuk och fin att rida på. Vi skrittade mest och tog någon trav här och där.

Tyvärr blev det inga bilder i stallet idag då mitt batteri hade dött när jag kom dit. Men jag ger er i alla fall lite fina och färgglada bilder på mitt goda mellis!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!