Live your life like every day is the last

Ena hörnet på mitt skrivbord, ser ni vem som sitter där?


Andra hörnet på skrivbordet.


På min garderob som står bredvid skrivbordet så hänger det post-it lappar och kluddmassa.

Nu fick ni se lite hur fint och städat mitt skrivbord är just nu, undrar hur länge jag lyckas hålla det så, haha. Men jag ska verkligen försöka. Tyvärr så hamnar ju allt i tvärtom ordning på bilderna, för kameran på datorn är ju som en spegel, men ni får tänka tvärtom-igt, haha.
Idag så har vi bara suttit och gjort filmer i iMovie hela dagen, och lärt oss lite om det också. Sen åt vi ju middag i skolan. Tur att maten är god, annars hade det varit lite jobbigt. Jaa, jag kom hem ganska nyss och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men ikväll tror jag att jag tänker slänga in ett inlägg med lite bilder som Ann tog på mig på Huvön. Två av dem kan ni se på headern och i personliga spalt saken, vad den nu heter. Men då går jag in på min andra dator, för den förstår jag mig lite bättre på, haha, jag är liiiite oteknisk om man säger så.
Sen har jag även lovat Sara att göra en bildbomb med Diesel, och det ska ske någon gång i veckan, vi får bara se när det blir.
Ha det bäst, hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Ann

SNYYGGGT det blev!

2011-08-24 @ 09:45:22
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-24 @ 10:07:48
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!