If you need to read, read this!

Mitt rum är jätte tomt!


Oh, my! I look...nice?

Jag har äntligen förstått hur man lägger upp bilder! Superbra va? Ser ni vad tomt mitt rum är?! Jag håller ju på att städa ut allt (!) så att det ska vara fint och iordninggjort tills sängen kommer. Hmm, det känns som att jag redan ha skrivit det här en gång, men just nu skriver jag för att Ann skulle få något att läsa, vad gör man inte för sin vän? Min idée som jag fick tidigare var i alla fall att, om ni ser så har jag en nät tub i ena hörnet av rummet. Där har jag alltid haft mina gosedjur, men nu ska några av dem flytta(sadface by me), då får jag i alla fall plats med alla mina pysselsaker i den. Smart va?!
Nu kommer jag inte på något mer att säga, så jag säger godnatt och tack för idag! Hoppas att jag hinner skriva något innan skolan imorrn!
Sleep well!

Kommentarer
Postat av: Ann

sööööt bild på dig!!!<33

2011-08-21 @ 21:05:08
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!