I can see the snow falling, but I can not reach it...

Jag vet att jag verkligen borde lägga upp lite vettiga bilder och att allt blir mycket roligare med det, men nu blev det bara såhär.

Har ni sett min fina glaskula-grejsimojs som jag har på mitt skrivbord? Den är i alla fall jättefin och föreställer New York. Frihetsgudinnan finns med i den, yeey! Till middag har jag i alla fall ätit kött, potatis och grillad majs, köttet var också grillad. Det var gott! Men ni kan aldrig gissa vad jag åt för gott till efterrätt...vaniljglass och massa mango, mumsigt var ordet!
Hoppträningen gick super och min häst var ju bara lite för bra alltså. Min underbara pojke, eller gubbe, det beror på hur man ser på saker och ting.Han gjorde inte ett enda stopp och hoppade till och med av så stort att han rev ett hinder, bara för att jag bad honom om det! Framsteg!! Han var riktigt på och tyckte det var superkul. Vi hoppade ca 80 cm och något enstaka hinder på 90 cm, skojsigt. Han var nog väldigt nöjd med sig själv också, det var inte bara jag som var nöjd med honom.
Innan jag red Diesel så red Diesel, så red jag ut med Aleksandra och Flippe en stund i skogen, på Tommie. Vi tog det lugnt och skrittade mest, men sen tog vi en lite jogg när vi skulle ut ur skogen, där det var plant. När jag sätter mig ner för att sakta av ser Tommie sin chans och drar iväg i världens galopp och fyrar av några bocksprång. Flippe är inte sen med att hänga efter. Det går verkligen inte att få stopp på någon av dem, hur mycket vi än försökte. Men tillslut, inte efter en lång bit alls, så möter vi Emma och då blev det tvärnit för då var man ju tvungen att spana in vad det var för häst som kom där, haha. Busfrön säger jag bara!
NU fick ni ett riktigt långt inlägg som kompensation för bilderna. Vi hörs imorrn igen, då ska Annen komma hit och vi ska ha det myyys!
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!