Shettisagility och en underbar ponny...

Idag var det shettisagility i stallet, yey. Det var en jätterolig dag full med många fina shettisar, vissa med pyntade än andra. Emma och Elisa gjorde Furir till en lila påskhäst, med fjädrar och snören, han blev riktiigt gullig. Jag var med på Simson, jag kände mig tvungen eftersom han har varit min sköthäst :P JAg tror vi fick 18 fel för han ville varken backa eller stå med hovarna i ett däck. Men jag hade kul och det är ju huvudsaken. Min älskade mamma var med på Chevignon. Det gick super för dem och Chevan var en ängel. Men mamma var såklart duktig också ;)

När tävlingen led mot sitt slut tog jag in min älskade guldklimp och gosade med honom. Sen gick vi ut en sväng medans mamma fotade oss. Jag tog bilder på honom också, men det var vid lunchningen, innan agilityn. Han är så vacker min lilla ponny.

När jag och mamma var ute och gick med Diesel kom det en liten katt. H'n följde efter oss hela vägen, och jag blev helt såld. Hur kan man vara så himla söt och underbar? Jag hoppas att det är en tjej, för isf har jag döpt den till Siri. När vi kom till stallet berättade Maud att katten inte hade någon ägare, då ville jag så gärna ta hem henne/honom. Men min mammas hjärta verkar inte vara lika blödande för ensamma, hemlösa djur som mitt :(    Hon ville verkligen inte ta med stackaren hem. Jag saknar den så mycket nu och vill bara ligga och kramas med den. Tänk att inte ha något hem, alldeles ensam ute i kylan. Hoppas mamma äser det här...
Iaf, Siri kommer nog få frysa ihjäl om ingen vill ha hem henne/honom. Men jag tror att Maud kommer ta hem den om ingen annan gör det. Lilla Maud :)

Nu blev det väldigt mycket skrivet, då blir Ann glad. Men jag tycker att hon skulle varit med idag, men det var hon inte. Jag saknade dig Ann. Men nu ska jag lägga in lite bilder som ni ska få titta på. Ha det gött.

Här kommer en bild på min min mamma mer Chevan:


Min älskade ponny, du är så vacker, även om inte så många andra tycker det:


En till bild på dig min vackraste:


Många höstkramar från Mimmi

Kommentarer
Postat av: Ann

wieee, ett långt inlägg :D

Superdupergöööörsnyggisbilder!!! + att jag saknar dig med!! <3 <3 :)

2010-10-18 @ 21:21:43
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag har fler bilder :)

och tack :) srev inlägget för din skull min vän ;) <3<3<3

2010-10-19 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!