Mmmmm, mumsigt

Hej allesammens!
Nu sitter jag framför datan och e lita nervös, haha, fast det vet jag att jag inte behöver vara. Jag ska till Karlberg, på återträffs läger med konfan. Det ska bli jätteroligt.

Men i alla fall, jag tänkte passa på att skriva nu, när jag har något att skriva om. Vet ni vad jag ska berätta? Ja, jag sitter och dricker milkshake :D Lyxigt va? Haha, min underbara mamma lät mig göra det, då blev jag jätte glad. Här ser ni en bild på min jättegoda dryck:
Nehep, det ville den inte :( men jag lägger upp bilder en annan gång;)


Kram Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!