Måndag, tisdag och onsdag...

Nu e jag efter lite med bloggandet, ajabaja på mig. Men i alla fall, jag berättar vad jag har gjort den här veckan nu :)

Måndag:
Jag hade tänkt åka till stallet, men sen var jag jättetrött och hade mycket läxor, så jag åkte hem. När jag kom hem gick jag ut med min underbara hund, gjorde läxorna, och vet ni vad jag gjorde sen? JAG BAKADE KANELBULLAR!!!! Yey, jag älskar bullar, speciellt när de är precis tagna ur ugnen. Ann orora dig inte, jag tar med en bulle till oss på torsdag :P

Tisdag:
Jag var färdig med läxorna och satte mig vid datorn innan jag skulle ut med Ronja, då msnar jag med Jessica och vi bestämmer oss för att gå ut och jogga tillsammans. Så, jag och Ronja tar bussen hem till henne och vi ska ut och jogga. Men det blev powerwalk istället baraa för att vi pratade så mycket, haha. Sen äter jag hos henne, gulasch soppa och våfflor, MUMS!! :D

Onsdag:
Idag hade vi våra science (NO) presentationer i skolan. Jag var sjukt nervös men jag kände mig väl förberedd, och jag tror att det gick bra faktist. Hoppas på det.
Ringde till Aleksandra för att fråga om jag kunde åka med henne till friidrotten, men hon skulle inte dit och jag känner mig lite halvförkyld och bara allmänt trött idag, så jag stannade hemma också. Gick en sväng med den underbara vovven jag har och nu sitter jag här och skriver. Har också varit inne på Anns blogg och läst alla nya inlägg :P Hoppas hon läser mitt. Men nu ska jag gå och fixa med lite saker på mitt rum och sen ska jag gå och lägga mig tidigt. Ses imorrn Ann!! <3

Många värmande höstkramar
Mimmi

Kanelbulle MUMS!!! :P



Höst och regn, ibland e det faktist mysigt :D



Nu måste jag gå, kram!! <3

Kommentarer
Postat av: Ann

heeeeeeeeejsan mimmi! :DD

omgomgomg var bullarna ser mumsiga ut, jaa, bulle imorgon :DDD du e snääll:) och klar att jag läser din blogg, den är så rolig att läsa och blir jätteglad när du uppdaterar :) <3 <3

2010-10-20 @ 22:10:10
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Ann

nu får du uppdataer liiiite va?? :DDDDD <3 <3

2010-10-24 @ 23:20:16
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!