Höst eller vinter?

Jag tyckte att det nyss hade blivit höst....
Men men, nu har det snöat lite både igår och i förrgår. Snön ska komma som en julgrej tycker jag, inte som en höstgrej. På hösten är det enda som ska falla från himlen, vackra löv och möjligtvis lite regn.

Jag lägger in lite bilder som faktiskt är ganska ny-tagna, de flesta är bilder på min vovve nu i höst, så jag tror att det bara blir bilder på henne :)

Här kommer bilder jag fotade på Ronja min  födelsedag, den 11/10, med  min kamera bebis Dumbo =D :


Och här kommer en när Ronja busar med sina polare Zingo och Sally, jag älskar den här bilden för jag tycker att det är en typisk höstbild:

Och en till busbild, där Ronja och Sally springer medans Zingo står i bakrunden:


På den sista bilden såg ni nog att Sally var suddig, men det är för att jag fick min fokuspunkt på Ronja, oturligt nog så föll mammas skugga på Ronnis, men jag tycker inte att det gör något.

Ha en bra höstsöndag,
kramizar från Mimmi

Kommentarer
Postat av: Ann

naaawwww vilka söta bilder! :D den första var skitsööt! <3 <3 :):)

2010-10-16 @ 09:30:47
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Tack Annsi <3 =D

2010-10-16 @ 09:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!